Rozhledna na Skřivánčím vrchu

27.07.2011 19:47

Rozhledna na Skřivánčím vrchu je relativně nová věc v našem okolí a tak jsme museli vyrazit na prohlídku. Je sestavená z roštů a tak stoupání, kdy si musíte hlídat schody, nebyla, alespoň pro mne, moc příjemná věc. Jurdu jsem držela tak pevně, že chtěl raději pustit, Kesska zůstala v prvním patře, tedy asi v 5-ti metrech, což se také velmi cení, ale Irunka mne statečně následovala až nahoru. Za to jí patří nesmírný obdiv. Na rozhledně se opravdu rozhlížela a dokonce shlížela dolů skrz dirky, jak je to hluboko. Výhled byl neuvěřitelný. Na zpáteční cestě se Iruš zastavila hned nahoře a nešla. Poté, co jsem odvedla Jurínka, jsem se tedy pro ní musela vrátit a po připnutí na vodítko, se cítila mnohem bezpečnější a sešla dolů bez problémů. Ufky... Juráškův nápad, že jdeme ještě nahoru jsem razantně zamítla a příště jdou s tatínkem :-)

kessadr.rajce.idnes.cz/Rozhledna_na_Skrivancim_vrchu/